Yasak Elma 49. Bölüm 2. Fragmanı

14 888
1 002
 
#yasakelma #medyapım #fox
Yasak Elma yeni bölümüyle her Pazartesi 20.00'de FOX'ta!
Yasak Elma Resmi BGzone Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç
Развлечения
Продължителност: 0:46

Коментари

Yasak Elma
Yasak Elma - преди месец
Farklı yaş ve sosyal statüden 7 kadının trajikomik hikayesi 👉👉 https://youtu.be/NY5c9jvlUlw
Asina Ozbek
Asina Ozbek - преди месец
Şu an ben bile yardımcı oldum trendlerde olmasına ama olsun ÇUKUR olduğunda böyle birşey olmaz
Özlem Mezili
Özlem Mezili - преди 28 дни
Ben Yıldız ve Kaya olsun istemiştim yaa 😫
Şüheda CAN
Şüheda CAN - преди 29 дни
Halit seriye bağladı artık hayır adama parası için yapışmayan kalmadı
Ferdi Oztrk
Ferdi Oztrk - преди 29 дни
Bu dizi bitene kadr halitin 30.karisi olur.adam ari misali her cicekten bal alim kafasinda uckuru gevsek herif..
googhan
googhan - преди 29 дни
diziyi çok nadiren göz ucuyla bakıyorum ancak yıldızın oyunculuğu tavırları 10 numara hakikaten çok komik. ki nadiren izlerim tv ve türk dizisi
mavi bir telaş
mavi bir telaş - преди 29 дни
Ya tüm bölümleri de koysanız Güzel Olmazmı Kardeşim
Ella Aliyeva
Ella Aliyeva - преди 29 дни
50 fraqman gelsin
elif vayisoglu
elif vayisoglu - преди 29 дни
Gzel
TÜRKİYE TEAM
TÜRKİYE TEAM - преди 29 дни
Alihan ve zeynep nerde lila neden değişti?
Hümeyra Sertaç Yıldız
Hümeyra Sertaç Yıldız - преди 29 дни
Yeni bölüm fragmanı acil gelsin deliiriyorummm Ohhh olsun şahikaya duvar yumruklattı bana pis karı
Papa Klimentino4444
Papa Klimentino4444 - преди 29 дни
şu anda yeni bölümü izledim... ve OHA!!! inanılmazdı! şahika artık bitti. OH CANIMA DEYSIN
art teacher
art teacher - преди 29 дни
Ender olmuş bastonlu nene :) çok tatlı ya. hadi ender 😊alt et herkesi
Ender Akbal
Ender Akbal - преди 29 дни
thanks bitiricem hepsi bende o iş :)))
jasontodd
jasontodd - преди 29 дни
bu kız ne alaka yavvv biz kaya ile yıldız istiyoduk
melis ozkul
melis ozkul - преди 29 дни
Bu yeni kız leyla hiç olmadı bence senaryo saçmalığa gidiyo
fatma tuzlu
fatma tuzlu - преди 29 дни
burdan senariste sesleniyorum yıldız ile kaya olsun
Sevda Yaman
Sevda Yaman - преди месец
Sarte
Globetrotter Xo
Globetrotter Xo - преди месец
Bu tuvana salagı gelmese olmaz mıydı ne itici kadın
Girl In Black
Girl In Black - преди 27 дни
@İLKNURLA örgüler uçak olayı.
İLKNURLA örgüler
İLKNURLA örgüler - преди 29 дни
Yoksa sende bu kadını yer gök aşk dizisinden dolayı mı sevmiyosun
Gerald Mile
Gerald Mile - преди месец
Ender like
Leyla comment
Melek Yıldız
Melek Yıldız - преди месец
Şimdii böyle ola bilir Şahika hapise girmez muhtemelen 😁 Sonra herkes yıldızın yapmadığını görüp yıldızın bebeğine zarar veremeyecek ve halitle Şahika ayrılacak erim de sevince aynı zanda kızacak
Ebru Dağlı
Ebru Dağlı - преди месец
yeni kadın yıldız diyenler valla ben diyorum estetik olup her an heryerden çıkabilir..😂
İLKNURLA örgüler
İLKNURLA örgüler - преди 29 дни
Bu ne saçma bi yorum ne dediğin belli değil
Aylin Gomez
Aylin Gomez - преди месец
Oyun bozanda birlikteydiler😍😍
Kiraz
Kiraz - преди месец
Enderi bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi :D Bu Arada Ateist olduğu doğru mu ?
Diwonne Hunter
Diwonne Hunter - преди месец
oooo ender seni sevmiyordum ama sensizde dizinin tadı yok kanka
Ayşe Hanefio
Ayşe Hanefio - преди месец
Tuvana türkay a napmışlar öyle ya
oyun prosu
oyun prosu - преди месец
Arkadaslar enderi yigit öldürmeye calısmış olabilir
Aslı S.
Aslı S. - преди месец
Nilgün Türksever(Zerrin) çıktı mı diziden?
Eru Roraito
Eru Roraito - преди месец
Ender'in 8 ay boyunca saklanması biraz saçma olmamış mı? Hani Erim'i çok seviyordu, 8 ay boyunca annesinin vefat ettiğini sanmasına göz yumdu. Psikolojik olarak çökmesine de. Üstelik, Yiğit'in gerçek annesinin öldüğünü düşünürken hala Şahika'yla durmasının amacı ne? Yeni kardeş olayı da çok saçma oldu, dizi devam ettikçe yeni olaylar katma adına kaliteden ödün veriyorsunuz.
İLKNURLA örgüler
İLKNURLA örgüler - преди 29 дни
Ender iyileştikten sonra çıktı ortaya tam olarak iyileşememiş bile baksana
Emine Doğaner
Emine Doğaner - преди месец
Karnı burnunda yıldızın hakları olmalı test sonuçla yılın istediği ölma topluma mesajla güzel olmalı çocuklarda izliyor tartışma çok sakinlik yok şiddet 5 yaş ve 12 yaş arası çocuklar var lütfen 10 arkadaşız kadınlar kadınla bu istemiyoruz
İLKNURLA örgüler
İLKNURLA örgüler - преди 29 дни
Ne anlatıyon sen önce düzgün yazmayı öğren
i.b Cinar
i.b Cinar - преди месец
Peki Leyla gerçekten kardeşimi ? O ne için geldi kime karşı ?kimin yanında merak konusu 😐
Deniz Zengin
Deniz Zengin - преди месец
Ender ile Yıldız iş birliği içinde girmeliler Şahika'nın sonunu getirmek için
Fidan.suleyman Fidan.suleyman
Fidan.suleyman Fidan.suleyman - преди месец
😍sabrsızlıkla bekliyorum
suzane suzan
suzane suzan - преди месец
Yıldıza artık komık hallerınden cıkartın..artık akıllı,asaletlı,zarıf,guzel,basarlı,zekı ,guclu kadın gormek ıstıyorum..cok sıkıldım onun gerı zekalı hallerınden
ZEFİMER *
ZEFİMER * - преди месец
Yeni kişiler ...unu çıkardı dizinin ben alihan ve Zeynep’i istiyorum
İLKNURLA örgüler
İLKNURLA örgüler - преди 29 дни
Öööfff sıktınız artık olohonlo zoynobo ostoyoz 😕
Nevzat Acar
Nevzat Acar - преди месец
ya şahika yada yigit yapti
ŞEVVAL DOĞAN
ŞEVVAL DOĞAN - преди месец
Entrika İn dibi 🤩🤩
Aybars Türk
Aybars Türk - преди месец
Ender şahikanın fişini çekti...
suzane suzan
suzane suzan - преди месец
evet asıl sımdı baslıyor..hade bakalım..
Şahin ƏKBƏR
Şahin ƏKBƏR - преди месец
Diziyi canlı tutmak için enderi polat alemdarla akraba yapacaklar bu gidişle
Anıl Çagan Gundogan
Anıl Çagan Gundogan - преди месец
Ender 💕💕kaya lutfen ama
Kayada gidip ender ile canerin kardesini mi gormus bulmus bula bula yani
İsra Şahan
İsra Şahan - преди месец
Ama o kızla olmaz yıldız ve kaya olucaktı 😓😓
fatma gulec
fatma gulec - преди месец
Yeni giren oyuncu cok yapmacik mimigi yok resmen cok estetikli
Mhmt Krck
Mhmt Krck - преди месец
Ender suçu yiğit’e atacak, yiğit tutuklanacak böylece şahika evde yalnız kalacak ve ender erim’in psikolojisi için evde kalacak ve ender/yıldız şahika ya karşi savaşlarını göreceğiz
birbeynamaz
birbeynamaz - преди месец
Endere bunu yapan hayat bize neler yapmaz
Nsalafy Tahir
Nsalafy Tahir - преди месец
Bu yeni kadinda kim ya
Bu nasil kardaslik boyle mantar gibi her defasinda birileri geliyor..o bunun kardesi,bu onun gizemli oglu,kayanin kiz kardesi sahika pat diye geliyor bu ne ya
pembe kedi
pembe kedi - преди месец
Halit 1.karısından sıkılıp boşandı
2.karısının yerini alihanın ablası kaptı
Ve 3.karısı yani ender alihanın ablasının yerini kapıp halitle evlendi
Ve 4.karısı yani yıldız enderi alt etti
5.karısı Şahika halit'in yıldızdan sıkılmasını fırsat bilip Halit ile evlendi
(Şimdi tahminim)
Ve halit'in 6.karısı olacak Leyla,Şahika hapise gitti diye halitle evlendi. BEYİN ERROR
kimbilir ki
kimbilir ki - преди месец
Yıldızıda seven biri çıksa keşke yıldızda onu sevse
SAMİ YEN METİNLERİ SENDEN ÖĞRENDİK
Endere yeni düşmani kardeşi eski sevgilisiyle😬😬😬
Çikolatası Çilek
Çikolatası Çilek - преди месец
Pazartesi gününü hiç bu kadar hızlı gelmesini istememiştim
Hazar Alataş
Hazar Alataş - преди месец
Yıldızın bebeğine ne oldu acaba doğdu mu ölecek mi ne olduğu belli mi
Gezgin Birisi
Gezgin Birisi - преди месец
Yuh lan tuvana türkay estetiğin amına koymuş 2 sene içinde başka bir insan çıkmış içinden
Melike Ayhan
Melike Ayhan - преди месец
Enderciğim bitanemi kendine öldü süsü verip gizlice Şahika denen gereksiz karakteri ortadan kaldırmasını beklerim fakat bu fragmanla hayal kırıklığı yaşadım Ender gibi bir karakter bu şekilde plansız hareket etmezdi Ya son sezon diye herhal
HebeleHübele
HebeleHübele - преди месец
Oha
GACHA ROSE X
GACHA ROSE X - преди месец
Vat
aynur beray
aynur beray - преди месец
Her bölümü ayrı heycan.diger diziler gibi bokunu çıkarmıyor .her zaman heyecan var ama normal olarak . inandırıcı olarak . senarist işini biliyor . Tebrikler ona
aynur beray
aynur beray - преди месец
Bu dizi Yıldız ve Enderin entrikalari olmadan çekilmez .
Gülce K
Gülce K - преди месец
Yıldız ve Kaya olmazsa seyircileriniz çok büyük bir kısmı hayal kırıklığına uğrar!
yılmaz Acar
yılmaz Acar - преди месец
İşler karışacak
yılmaz Acar
yılmaz Acar - преди месец
Vay be ender gri dondu
glnz erkc
glnz erkc - преди месец
Bu yeni kız nerden çıktı inşallah kaya ona aşık olmaz üstelik kardeşi ya
ceyda hande
ceyda hande - преди месец
Canerde değişmiş 😯😝
Напред