Zeliş Sonunda Tarık'ın Gerçek Yüzünü Görüyor! - Arka Sokaklar 533. Bölüm

10 203
697
 
Arka Sokaklar 533. Bölüm - Zeliş sonunda Tarık'ın gerçek yüzünü gördü.
Mesut, teröristlerle girdiği çatışmada zor durumda kalıyor!
Selin terörist kızın bıçaklamasıyla yaralı olarak İstanbul'a getiriliyor. Ameliyata alınan Selin kurtulsa da iç kanama riski yüzünden hastanede müşahade altında kalıyor. Mesut, gözleri arkada Serboran Kırsalında Cemal'i kurtarmak için uğraşıyor. Cemal, Berzan'ın elinde sınıra doğru yol alırken onların peşindeki diğer asker grubuyla sıcak temasta kalıyor. Çatışma esnasında vuruluyor. Öldüğünü düşünen Berzan onu orada bırakıyor. Teröristlerin elinden kurtulduğunu bilmeyen Mesut onu aramaya devam ediyor. Teröristlerlerle karşı karşıya kalan Mesut ve askerler zor anlar yaşıyorlar. Çünkü, Kurye'nin Serboran'daki adamı yanındaki terörist grupla onlara ateş ediyor. Mesut ve Teğmen şehitlerini arkada bırakarak oradan kaçmayı başarıyorlar. Fakat, grup peşlerinden onları kovalıyor. Mesut ve Teğmen bir hendekte kıstırılıyor. Çatışma esnasında Teğmen vuruluyor. Mesut tek başına mücadele etmeye çalışıyor; fakat, kalabalık terörist grup onu çok zorluyor. Kurşunları tükenen Mesut ölümle yüz yüze kalıyor...
Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
Yönetmen: Orhan Oğuz
Genel Koordinatör: Yılmaz Ekmekçi
Senaryo Danışmanı: Ahmet Yurdakul
Senaryo: Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
Oyuncular:
Zafer Ergin (Rıza Baba),
Şevket Çoruh (Mesut),
Özgür Ozan (Hüsnü),
İlker İnanoğlu (Engin),
Oya Okar (Selin),
Alp Korkmaz (Ali),
Ozan Çobanoğlu (Hakan),
Merve Oflaz (Bahar),
Nazlı Tosunoğlu (Nazike),
Yiğitcan Ergin (Cemal),
Ela Yörüklü (Ezgi),
Hülya Kalebayır Çelik (Ayla),
Tunç Oğuz (Arda),
Yüsra Geyik (Zeliha),
Onur Bay (Tekin),
Kerimhan Duman (Tunç),
Ecem öz (Şule),
Elvan Dişli (Pınar),
Efe Günay (Haydarberk),
Ada Baykan (Zeyno Bebek),
Garip Kont
#ArkaSokaklar #ŞevketÇoruh #ÖzgürOzan #MesutKomiser #HüsnüÇoban
Филми и анимация
Продължителност: 10:52

Коментари

STORM3207
STORM3207 - преди ден
her videonun içine, başına, k.çına.. gök görmemişler gibi kanalımıza abone olun, diye bilmekte bir marifet aferim.
Bölüm dizilerini tam yayınlayında görelim marifetinizi, arka sokaklığınızı. yan sanayilikle oldukça iyi abone kandırmışsınız.
Ayse Ilhan
Ayse Ilhan - преди ден
Senarist zelişi kovun gitsin gına geldi bu mal kızdan 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Ömer Hisar
Ömer Hisar - преди ден
6:40 I Görmez Olaydım mk 😀😀
Ömer Hisar
Ömer Hisar - преди ден
Tekine Bak Sik Kadar boyuyla Hayvan Kadar Adama Kafa Tutuyo. Helal Olsun Be :D D
Hülya Kök
Hülya Kök - преди 2 дни
Omg
tanermugenrr
tanermugenrr - преди 4 дни
ah be hüsnü abimize bu yapilir mi beaaaa
yunus saracoğlu
yunus saracoğlu - преди 4 дни
Bu kız gerçekten salak mı yoksa senarist mi zorla salak rolünü veriyor
cihan ulker
cihan ulker - преди 5 дни
Senarist Allah aşkına bizim beyin devrelerimizi yakma salmissin belli
Suati öldürdün en çok sevilen karakter
Tekin'in ekurusu metini yolladin
Zeliş hep yanlış erkekler ile
Bunuda geçtim Allah aşkına 1 haftada tanıdığı adama bu kadar inanır mi insan
Nasıl olsa izliyorlar diyorsun
Yazacak çok şey varda. Neyse
cihan ulker
cihan ulker - преди 5 дни
Tekin metin iyiydi metini yollayacaginiza zelisi yollasaydiniz
Tarık bunu öldürsün bu seyirci zelihayi izlemek zorundami
Mert Altunay
Mert Altunay - преди 7 дни
Minecraft haydo
Mete Ülkü
Mete Ülkü - преди 7 дни
yaptığın şerefsizlıkten başka bır sey dğıl zelış ulan husnuye aılene bu yapılır mı
Ayla Babayeva
Ayla Babayeva - преди 8 дни
Şu tekin çocukken daha delikanliydi şimdi ablasi eve gelmiyo hiç bisey yok🤣🤣🤦🏻‍♀️
Hayriye Yılmaz
Hayriye Yılmaz - преди 8 дни
Zelise adam gibi sevgili bulunmuluyor be
ey
ey - преди 8 дни
Bu filmin en iyi kişisi tekin
Fidan Abaszade
Fidan Abaszade - преди 9 дни
Bu kiz once ardayla nisanlandi sonra evlendi sonra bu. Salak
yavuz Talha çalışırYT
yavuz Talha çalışırYT - преди 9 дни
Eskiden bu evde hep neşeli müzik çalardı Suat ölünce hep hüzünlü müzik çalıyor😥😥😥😣😣😣
Can
Can - преди 9 дни
Vala bukadar saçma senaryo olmaz kız tipinden demi anlamiyo pezevek olduğudan tarık final yapın artık bitii
Can
Can - преди 9 дни
Ulan artık final yapın diziyi hep aynı seneryo
Senem OKUYUCU
Senem OKUYUCU - преди 9 дни
Zeliha bir doğru düzgün birini bulamadın
Cevher Şanlı
Cevher Şanlı - преди 9 дни
Devrem Bu Hüsnünün Kızıda O*o*p*u Oldu
Dff Dfg
Dff Dfg - преди 9 дни
Zeliş bi kerede babani dinlesen her seferinde pişman olmasin
merve Bade Yurt
merve Bade Yurt - преди 9 дни
Ne gönlünü alcan kiz birakip gitmiş yüzsuz
Esma Durak
Esma Durak - преди 10 дни
Zeliha yoldan cıktı ardayıda bırakırdı
Leyla Aktaş
Leyla Aktaş - преди 10 дни
Bu kız neden kaşar oldu ya
Egemen Gurbuz
Egemen Gurbuz - преди 10 дни
Bedran geri gelsin mesutlan yarim kalan bir hesapi var 🔪
Egemen Gurbuz
Egemen Gurbuz - преди 10 дни
Bedran derman yada asaf geri gelsin bence bedran gelsin
Turan Tasdemir
Turan Tasdemir - преди 10 дни
Aylinsizlige hakan 'da bizde dayanamıyoruz.Ayhak ı bize geri ver türker abi
Guven Tukenmez
Guven Tukenmez - преди 10 дни
Cıksın artık bu kız dızıden kasarlıktan baska bıse yaptıgı yok
Curiye Su
Curiye Su - преди 10 дни
Suat ger dönsün
yunus ordu
yunus ordu - преди 10 дни
Böyle kızlar asla adam olmaz böyle piçleri sever, bunlarla yatmaktan keyif alırlar ondan sonra götünün üstüne otururlar
CEMİL TAGAY
CEMİL TAGAY - преди 10 дни
La bu kızı ezelden beri sevmedim a.q. tüm ekip bide bunu kurtarma pesinde bırakın ne bok yerse yesin.
Burhan Altıntop
Burhan Altıntop - преди 10 дни
Teslim ol Zeliş suçlu sensin.
Voltaic
Voltaic - преди 11 дни
Lan carolin ne işin var burda
kukuleta 77
kukuleta 77 - преди 11 дни
Karolin gelmis la yarra yediniz ev yıktı bu karı
Eren Yılmaz
Eren Yılmaz - преди 11 дни
Bugün ceren özdemir öldürüldü kadınlar sırf bu algılarınız yüzünden öldürülüyor sizler kadınları koruduğunuzu söylüyorsunuz güvenli yerlerde olması gerektiğini söylüyorsunuz ama hiçbiriniz kadınları düşünmüyorsunuz işinize öyle gekiyor çünkü sizin yerinizi bilmeniz gerekir szin bunu yapanlara karşı durmanız gerekir eğer samimiyseniz dediklerinizde ve hayatınızda. Çünkü öyle kendinize güvenerek yargılıyorsunuz ki. Bugün şulenin katiller hakettikleri sonuçları aldılar babası her şeye rağmen şulenin arkasında durdu siz de öğreneceksiniz herkes yerini haddini bilecek kadınlar değil şimdi kendinizden utanabilirsiniz dediklerimi abartı bulanlar her gün kadın cinayetler artarak devam ediyor umarım ciddiyetini anlarsınız başınıza gelmeden ki ilka da başınıza gelmesi gerekmiyor bu yüzden bu diziler izleyenler böyle saçma düşüncelerinizi besliyor ya da siz beslenmesini istiyorsunuz ama yaptığınız şeylern sonuçları ortada ve her gün yüzümüze çarpıyor
Oguzhan
Oguzhan - преди 11 дни
Kaşar Zeliha
yeşil beyaz
yeşil beyaz - преди 11 дни
tekinin pantolona bakarmısın kardesim tv ye cıkıyosun dizi cekiyosun herkez seni izliyor biraz giyinmesini öğrenin kimse uyarmıyormu bunları moda diye şaklaban gibi geziyolar ortalık da
Merhaba Nasılsın
Merhaba Nasılsın - преди 12 дни
mal
Gunay Isazade
Gunay Isazade - преди 12 дни
Zelisin uzunden itlik tokulur hep ses tonun bagirmasi sinirime toxunur cox cadaloz kiz
Aygül Avlar
Aygül Avlar - преди 12 дни
O ayakkabı ne Zeliiişşşşşşşşş!!!
Emrah.svetla Svetla
Emrah.svetla Svetla - преди 12 дни
💝😘
Serhan Zerek
Serhan Zerek - преди 13 дни
Burda bi saçmalık var adam neden hoparlör açık konuşuyor Zeliha duysun diye kurgu !!!
Emrecan Yavuz
Emrecan Yavuz - преди 13 дни
Zeliş kadar aptal gerizekalı biri yok insan ailesini başkasına değişir mi sevgili arkadaş gelir gider ama Ailen her zaman yanında olur iyi gününde kötü gününde
Cansel Direk
Cansel Direk - преди 13 дни
Zeliha ağzının ortasına ıslak odunla yapıştırasım geliyor ne kadar andavalsın ya
Merve Avci
Merve Avci - преди 13 дни
"Oğlunu döveceğine kızını dövseydin" diyen müthiş zekalı insanlar buraya bir bakabilir mi? Size kendi ailemden örnek vereyim. Her baba gibi benim babam da erkek çocuklarını şiddetle terbiye ederdi. Bu doğru demiyorum. Ama bana hayatımda elini bile sürmedi. Bu demek değil ki ben bir başkası için ailemi terk ederim! Bu kişiye öğretilecek bir şey değil, kişinin kendisinin öğrenmesi gereken bir konu.
HÜSNÜ ÇOBAN
HÜSNÜ ÇOBAN - преди 13 дни
BENİM KIZIM OROSPU OLAMAZ...
BGM Ailesi
BGM Ailesi - преди 13 дни
Zeliha sokakta karşıma çıksa suratına tükürürüm valla
Asosyel
Asosyel - преди 13 дни
eve almasın hüsnü reis bunu salak kiz ya
Yakup Sahin
Yakup Sahin - преди 13 дни
Zeliş şu filmin en mal gerizekalı aptal karakteri
Mervenur Palta
Mervenur Palta - преди 13 дни
Metin nerde dizide yok gibi
Furkan Avcı
Furkan Avcı - преди 13 дни
Haydar Berk kriper olumş çok tatlı...
yeşim nur bıyıkoğlu
yeşim nur bıyıkoğlu - преди 13 дни
Ablalarini ozlediklerini soylediler diye yatir sunlari ortalikta gormiycem ne ya sinir etti beni
Nova Prospekt
Nova Prospekt - преди 13 дни
10:29 o nasıl tokat mk kız medine dilencisine döndü
Ne mutlu Türküm diyene.
Ne mutlu Türküm diyene. - преди 13 дни
Lan bu ne bunlar hala televizyonda mı? aşk dizisine dönmüş ortalık tatlı şirin bir aile degilmiydiler ya bunlar.
bberk berk
bberk berk - преди 13 дни
Harika bir dizi
Mutlaka İzle
Abone ol unutma
https://youtu.be/s37m29XgGn0
Esra Kılıç
Esra Kılıç - преди 13 дни
Zeliş allahini seversen kolundaki kılları al andbsndnsskd
Şarkılar da kendini bulan kız ##
Şarkılar da kendini bulan kız ## - преди 13 дни
Sonunda aq
smile sweet
smile sweet - преди 13 дни
Hello
Sebahattin Kocakaya
Sebahattin Kocakaya - преди 13 дни
Ben arkasokakları çok seviyorum
Mr bread
Mr bread - преди 12 дни
Bize ne amq
Senan
Senan - преди 13 дни
Abone ol. Kanalıma bak. Pubg+ football
Напред