Her Yerde Sen 23. Bölüm

21 744
915
 
Her Yerde Sen HD izle!
Her Yerde Sen 23. Bölüm yayında hemen izle!
FOXplay Resmi Sitesi: www.foxplay.com.tr
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Her Yerde Sen: www.fox.com.tr/Her-Yerde-Sen
Her Yerde Sen’e abone olmak için: bit.ly/2x9YGBO
FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye

Adına ister kader deyin ister hayat, başınıza gelen en iyi şeyler çoğu zaman içinden çıkılmaz sorunların arkasına gizlenir. Aynı evde hak iddia eden ve keçi gibi inatçı olan Demir (Furkan Andıç) ile Selin (Aybüke Pusat) birlikte yaşamak zorunda kalır. Bu da yetmezmiş gibi birinin çalıştığı şirkete, diğerinin yönetici olarak gelmesiyle birlikte olaylar içinden çıkılmaz bir hal alacaktır...

Her Yerde Sen Cumartesi FOX'ta!
#FOX #FOXplay #heryerdesen

Oyuncular:
Demir: Furkan Andıç
Selin: Aybüke Pusat
Burak: Ali Yağcı
İbrahim: Ali Gözüşirin
Merve: Deniz Işın
Bora: Ali Barkın

Daha fazla video için abone olun: bgzone.info
Bizi sosyal medyadan takip edin:
Her Yerde Sen Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/heryerdesenfox
Her Yerde Sen Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/heryerdesenfox
Her Yerde Sen Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/heryerdesenfox
Продължителност: 2:23:08

Коментари

papatya aşki
papatya aşki - преди 6 часа
Gercekten Vedatla Merve favori ciftim oldu🥰
Mehmet Kandaş
Mehmet Kandaş - преди 7 часа
Şimdi cmrts günleri ne izliyecez yaa😣
Mehmet Kandaş
Mehmet Kandaş - преди 7 часа
Bitmeseydi iyiydi beee inşALLAH davanı gelir ve herkes evlenşr
Oumaima BG
Oumaima BG - преди 8 часа
😭💔😢
Ekrem Ayan
Ekrem Ayan - преди 10 часа
Devami niye gelmiyor ya ?
Leyla Abdullayeva
Leyla Abdullayeva - преди 11 часа
24bolum neden yook
Tuana Kırım
Tuana Kırım - преди 12 часа
Keşke bitmeseydi çok yakışıyorlar biribirlerine ( seldem )
Aygun Rzayev
Aygun Rzayev - преди 23 часа
Cox guzel diziydi😍😍😍😍
aysu karasahin
aysu karasahin - преди ден
Özledim sizi 2 gün sonra 25. Bölüm olacakti
MEDİNE ŞAHİN
MEDİNE ŞAHİN - преди ден
İçim kan ağliyo halâ..dun bi baktim Kurşun dizisi final yapiyo..yazik ya o kadar masraf yapmislar..ee çöpe gitti,cok üzüldum,dememi bekliyosaniz,cok beklersiniz..iyiki bitti vallahi..halâ gôzunun icine baktigim işler var bitsin diye..
Mucize Doktordan başka dizi kalmadi..ekranda masum birseye hasret kaldik..
Tabi gercek degildi,bir masal dünyasiydi,bir rüya gibiydi..ülkede boyle kriz,böyle işsizlik olmasina ragmen,sanki İsveçteymis hissi uyandirmadi degil yani..Ama guzeldi..oyunculuklar dogaldi..
özgee ays
özgee ays - преди ден
Devam etmeliii ...
Didem YILDIRIM
Didem YILDIRIM - преди ден
Bu dizinin biteceğini öğrendiğim günden itibaren içime hayır !! niye final yapıyorlar ki 😭😭 Hayııııırrrrrrrrrrrrr 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Giulia Amendola
Giulia Amendola - преди ден
In questo video non ci sono sottotitoli :/
Замигуль Амуршаева
# seldem sizi ozlieçem ❤
Замигуль Амуршаева
Ve mutlu son ❤hiç unutmam ❤❤❤❤❤💋sizi çook seviörum ❤en sevdigim film 😍😘😘😘❤💋❤
EkrmFrk
EkrmFrk - преди ден
Final yazmıyor, oyuncular dizinin bittiğine dair bir şey paylaşmadılar. Bence başka bir kanal için görüşme halindeler. Hayırlısı...
_Summer_Cem_Lover
_Summer_Cem_Lover - преди ден
Bitti mi??
Hyori Goy
Hyori Goy - преди ден
So lovely!!! 👏👏👏👏#ayfur💕
Alexandra Dominguez
Alexandra Dominguez - преди ден
şimdiye kadarki en güzel biten güzel
Elvin Kerimov
Elvin Kerimov - преди ден
Bu bőyle bitmemeli....
nadia mykolik
nadia mykolik - преди 2 дни
Где можна посмотреть с руским переводом 23 серию
Seyhan Yılmaz
Seyhan Yılmaz - преди 2 дни
Cok güzel kadınsın aybükecigim askta sana yaradı😘
Mehmet Direk
Mehmet Direk - преди 2 дни
Alı çam Şimdik Final Hiç güzel değil alamak istiyorum ama çokta Kızgınım 😭😭😭😡😡😡
Ruyailayda Ayaz
Ruyailayda Ayaz - преди 2 дни
Bana herkes yorum atsın tamammi
Esengül Karaaslan
Esengül Karaaslan - преди 2 дни
Bir şey söylicem her yerde sen 22 bölümü ve 21 bölümü gösterilmyor lütfen gösterilsin zaten final oldu değil. mi arkadaşlar
Mubah Nasir
Mubah Nasir - преди 2 дни
Is this final episode?
Fatumata Sankareh
Fatumata Sankareh - преди 23 часа
Is any chance they make sesone 2 ?
Hira
Hira - преди ден
Mubah Nasir YES 👍🏼
Aziza Xaitova
Aziza Xaitova - преди 2 дни
Oshk Olson
Ramila Amirfatova Hasanova
Ramila Amirfatova Hasanova - преди 2 дни
Izlədikcə finalmi? Deyə düşündum. Inanmadım. Gerçəkdən finalmis. Nə tez bitdi sizi. Selin & Dəmir düyünü olmadı bilə😒
TURKANE jeferof
TURKANE jeferof - преди 2 дни
Aze.+♥
minare memmedova
minare memmedova - преди 2 дни
23 hafda boyunca izle sonunda leylanın kına gecesi duyunle bitsın dızı😀cok sacma bir fınal oldu
Amina Ismayilova
Amina Ismayilova - преди 2 дни
Dizinin Tv8de devam etmesini isteyenler likelar gelsin, sayimizi bilelim.
Mohamed Al
Mohamed Al - преди 2 дни
Artık selin erendil var
Aynur Şahin
Aynur Şahin - преди 2 дни
Yaaa bitmemeliydi 😫😫😫
selindemir tayfa
selindemir tayfa - преди 3 дни
01:04:14 sizi ilk gördüğüm gün ne kadar da suratsızdınız AY AZMİYE
William Bart
William Bart - преди 3 дни
حیف 😕
Terane Memmedova
Terane Memmedova - преди 3 дни
Çok kotu bir dizi 👎
Fahriye Urfalı
Fahriye Urfalı - преди 3 дни
Her yıl sen TV8 görmek istiyoruz inşallah
Egeda tv
Egeda tv - преди 3 дни
Bence bitçeği belliydi demirle barışıp küsüp barışyorlardı saçmalamaya başlamışlardı ama yinede güzel bir diziydi birde benim tatlı yalanımla yarıştırdılar ikisi de çok iyiydi ama bu bittii gitti.
Nurul Fitri
Nurul Fitri - преди 3 дни
Is this the last episode?? 😥
Please don't beg because i really like and await every episode..
Furkan and aybuke pusat love u 😍😍
Hatiçe A.
Hatiçe A. - преди 3 дни
bittmedii ya
Напред