GERÇEK HAYATTA TİNDER 💚 ❌

396 612
48 411
 
Ben Enes Batur , Arkadaşlarımızla gerçek hayatta tinder yaptık, kızları etkilemek için farklı kişilik ve özellikler ekledik güzel, eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.
Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB
Mesut Can Tomay: bgzone.info/user/xihaAI0XHEzAWC0XGfocRg.html
Ali Biçim Kanal : bgzone.info/user/rsvIrDNVZ0j1FsJH64yUkA.html
24 SAAT İNTERNET CAFE 'DE YAŞAMAK !? : bgzone.info/view/OEhRajloSWRSY2s.html
Sosyal Medya:
İnstagram ► instagram.com/enesbatur
Twitter ► goo.gl/uHUUEF
İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , BGzone Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

İZLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SÜPERSİNİZ!!
Развлечения
Продължителност: 34:50

Коментари

Enes Batur
Enes Batur - преди месец
GERÇEK HAYATTA TİNDER 2 gelsin diyenler beğensin sayımızı bilelim!
Selat Bınbas
Selat Bınbas - преди 9 дни
Fıcıcıd
furkan karakaplan
furkan karakaplan - преди 12 дни
Geldi
suizhzuzuz isisjsjsu
suizhzuzuz isisjsjsu - преди 15 дни
Soktuğumun saaalaaağa
Hikmet Mert
Hikmet Mert - преди 21 ден
www maykıraf oyna.
Eylül Çelik
Eylül Çelik - преди 12 часа
29:43 kız homoseksual yalnız 😒
Ceren Çakıroğlu
Ceren Çakıroğlu - преди 12 часа
izliyorum
Ryzer Only
Ryzer Only - преди 12 часа
22:10
Zeynep Dalmış
Zeynep Dalmış - преди 13 часа
8.00 saniyesi kardeşim erzurumlu değdiği elis Bera mı?
albina bagbanova
albina bagbanova - преди 13 часа
13:02 profilin adı 😂 😂😂😂😂
Film mi ? Oyun mu ?
Film mi ? Oyun mu ? - преди 14 часа
Ben olsaydım insanım derdim yeter.
Melisa Yalçın
Melisa Yalçın - преди 14 часа
Seni çok seviyorum abi yaa
Xera Wortex
Xera Wortex - преди 15 часа
https://share.tap2earn.co/Gember GELİN
Halil Yıldız
Halil Yıldız - преди 15 часа
27:11
Halil Yıldız
Halil Yıldız - преди 15 часа
27:09
Halil Yıldız
Halil Yıldız - преди 15 часа
27:9
Hailo Habibo
Hailo Habibo - преди 16 часа
Kiz ufo361 dinliyor ohaaaaa
Hehdhe Rjjrrj
Hehdhe Rjjrrj - преди 16 часа
Niye
Melo TR
Melo TR - преди 17 часа
5:21 aynen aynen doğru tespit
Yalın Taşkın
Yalın Taşkın - преди 18 часа
Onun kızlar 9 yaş bandında
Buraque
Buraque - преди ден
Baturayın ellerı gö*üne yapışık
Buraque
Buraque - преди ден
Baturay gelince nedense ileri sarmama bile gerek kalmıyo genelde 5 sanıye felan ekrana geliyor
Hz Hades
Hz Hades - преди ден
2:56 :Adasd.as.d.aS
Gece Takmaz
Gece Takmaz - преди ден
17:14 günlük dozumu almaya geldim
Yunus Emre Kara
Yunus Emre Kara - преди ден
27.10 Ali Biçim kanal yaş ortalamasını yükseltti aq lşkfdjlkwe
VİCTOR OLADİPO
VİCTOR OLADİPO - преди ден
2:58 merhabaaa
Gizem Er
Gizem Er - преди ден
8:28 herkesin beklediği cvp
Ali Muxtarli
Ali Muxtarli - преди ден
34:51
Wild Rift Türkçe
Wild Rift Türkçe - преди ден
LOL MOBİL HAKKINDA HERŞEYI YAYINLIYORUZ SIZDIRILAN GÖRÜNTÜLER.. 📣📣🔥🔥
WellS TV
WellS TV - преди ден
STUDİONUN AMINA KOYDULAR MESUTLA ALİ ASDASDAS
Hacer Özcan
Hacer Özcan - преди ден
11:16.daki adamın adı ne bilenler bana desin lütfenn
KRAKENPUBGM
KRAKENPUBGM - преди ден
Vales çohhh hojjjdurrr jshshdhdhdhhd
nowruz malik
nowruz malik - преди ден
21:19 asiri sinirlendigimde bende yaparim hemde her zaman
nowruz malik
nowruz malik - преди ден
19:57 cok komikdi
Brawl starsın ustası
Brawl starsın ustası - преди ден
10000 lira bere nilir misin Enes Natur kanalına aboneyim lütfen ihtiyaçlarımı alıcam
Ads Ads
Ads Ads - преди ден
Babam arıyor bir dakika babam gelin lazım dedi babamın gelini olurmusun. +1
Doğukan HD
Doğukan HD - преди ден
hasss enes batur katıl butonunu açmamış
HİLEBAZ OYUNDA
HİLEBAZ OYUNDA - преди ден
HELO I AM ENES
DENIZ YAPICI
DENIZ YAPICI - преди ден
Tuncer ne
Mustafa kyya
Mustafa kyya - преди ден
11 aboneyim 20 yapalım lütfen desdtek olun
Ramin Omarov
Ramin Omarov - преди ден
Baturay Anar 🖤🖤🖤🖤🖤🖤
murad karasu
murad karasu - преди ден
Merti sevmiyorum
Bilimsel Tolga
Bilimsel Tolga - преди ден
eğitim araştırma Antalya ????
Emir Uzun
Emir Uzun - преди ден
Iremin enese 2 verdi şansta irem in arkasın daki gözü görenler
Sadiq Cavadov
Sadiq Cavadov - преди ден
Napyon
Murat ve Kadir
Murat ve Kadir - преди ден
Kanalımızda 1 video yayınladık izleyip destek olursanız seviniriz :)
Benim Adım CemiL
Benim Adım CemiL - преди ден
Mesutcan süpersin yaa gülmekten öldürdün kardeşim
Ah çok sevdim yalan oldu
Ah çok sevdim yalan oldu - преди ден
Takipçilerinide Kız tavlamak için kullanıyosan artık ne diyeyim.
Bora
Bora - преди ден
8:38 QOĞWJDQPODSANPODSOADJASOPDJWOQPNDQPOWDKSAOPDKAS
ARABA BAGIMLISI
ARABA BAGIMLISI - преди ден
Kanalıma bir bakın 12 aboneden 20 aboneye cıkarmı
BRAWL STARS ESAT YT
BRAWL STARS ESAT YT - преди ден
6:33 perdenin arkasında irem veya başkaları bakıyordu görenler +1 likeye aban
👇✊
zeliha öztürk
zeliha öztürk - преди ден
6:44 deki arkadaki kızları görenler +1
bedirhan sipal
bedirhan sipal - преди ден
6:50 arkadaki kızlar peki
Tutkucan Yavaş
Tutkucan Yavaş - преди ден
8.40 mesut güzel sokmus
Remas Remas
Remas Remas - преди ден
kabak yapma enes abi ayirca yeni şarkın süper olmuş 👍👍👍👍
kurbanlık koyun
kurbanlık koyun - преди ден
22:10 Burak Oyunda arıyo
Mehmet emin Konak
Mehmet emin Konak - преди 2 дни
Enes abi namaz kılıyonmu
Umut Ateş
Umut Ateş - преди 2 дни
Sensin dokuz yaş
kimse Kimse
kimse Kimse - преди 2 дни
09:26 arkadakilere bakın ordan izliyolar 😂
22:34 te de vales üzülmüş 🤣
NDNG BERAT
NDNG BERAT - преди 2 дни
Baturay benim ya
Cemile Demir Baş
Cemile Demir Baş - преди 2 дни
Enes adi lütfen kardeşinle video çek
Efe770 Aydin
Efe770 Aydin - преди 2 дни
Lan ilk kız sıkıyosa 3 milyon abone yapsın
Muhammed Basbay
Muhammed Basbay - преди 2 дни
Vales:Merhaba Ben Berk 19 Yaşındayım MERHABAAA!!
KATAC & GT
KATAC & GT - преди 2 дни
13:01 SG2P3PR202JDO2
Напред