Adnan Şenses - Doldur Be Meyhaneci

16 048
973
 
Adnan Şenses Star Tv'de katıldığı programda "Doldur Be Meyhaneci" şarkısını canlı olarak seslendiriyor.
Музика
Продължителност: 5:51

Коментари

ルを表示を表示する
ルを表示を表示する - преди 7 часа
2020✋
Mehmet Uzun
Mehmet Uzun - преди 9 часа
Alkolun pahalı oldugu yetmezmiş gibi bide bünyemiz saglam amk..
Yaman yüce
Yaman yüce - преди ден
bu t*sları tasımak zor olmuyor mu
dariush bab
dariush bab - преди ден
دوست داشتنی
Hyades
Hyades - преди ден
Rtük'ünde kadeh tokuşturduğu yıllar... Şimdi kırdılar o kadehleri
Eren Dülger
Eren Dülger - преди ден
Adnan baba adabıyla içmesini biliyor fakat yanındaki götü başı dağıtma peşinde
Bilal Aracı
Bilal Aracı - преди 2 дни
Sen de zamanın da sallamışsın Türkiye yı Adnan abi
Mesut Cesur
Mesut Cesur - преди 2 дни
Adnan baba o ne ses be öyle babaa 2020 yılından selamlar dostlar
Ozan Cıngol
Ozan Cıngol - преди 3 дни
Klip aynı etkiyi vermiyor usta içince efsaneleşiyor
Mustafa Ebil
Mustafa Ebil - преди 3 дни
Tabi RTÜK AFK o zamanlar
Hasan İyi
Hasan İyi - преди 3 дни
Şu dayının yerinde olmak için her şeyimi verirdim.
GERÇEK HAYAT
GERÇEK HAYAT - преди 3 дни
Babamla tokusturdugum kadehler seninle oldu babacım son kadehimde seviyorum seni umarım beni oradan izliyorsundur
Ali Koç
Ali Koç - преди 6 дни
5.51 dakikada hayatımı siktin be dayı
90 günde 3 ad
90 günde 3 ad - преди 7 дни
Sese bakar mısınız...
Selcuk Yaka
Selcuk Yaka - преди 8 дни
amk su iciyorlar
Kaan cococu
Kaan cococu - преди 11 дни
RTÜK yok
Uzaklarda Arama
Uzaklarda Arama - преди 11 дни
Negüzel samimi ve pahalı olmayan rahat güzel günlerdi. Canlı yayında rakı içilen, küçük çocuklara tecavüz edilmeyen, suriyelilerin olmadığı güzel günler hey gidi hey
Turgut Kuru
Turgut Kuru - преди 8 дни
Bu günleri daha çok ararız be kardeşim, 😪😪
Erol Acikgoz
Erol Acikgoz - преди 11 дни
Benim bildiğim kadarıyla. Bu şarkıyı rahmetli Adnan Şenses. Ölen. Kızına yazmıştı.
Nissim yakar
Nissim yakar - преди 12 дни
R.I.P Adnan 😔🙏😔 Love from Israel
Vladimir Lenin
Vladimir Lenin - преди 12 дни
Olm ne güzeldi o zamanlar adamlar canlı yayında stüdyoyu meyhaneye çeviriyorlardı :d
bisikletlisilahşör
bisikletlisilahşör - преди 12 дни
Akp'nin alkol ile uğraşmadığı güzel zamanlar...
Turgut Kuru
Turgut Kuru - преди 8 дни
Akp bide ülkeyle uğraşsa işsizlik diz boyu 😏
Batuhan Koptur
Batuhan Koptur - преди 12 дни
İşte kızlar biz sevip kavuşamayınca bu hallere düşüyoruz bu şarkılara uğruyoruz öğrenmiş oldunuz :)
Xeyale Hesenova
Xeyale Hesenova - преди 15 дни
Menim tek wimdiye kimi Adnan Wensesi dinleyenler varmi?ALLAH rehmet etsin.Tek ses yalniz senin senin oldu.ölsen bele herzaman bizimlesin
osman karakul
osman karakul - преди 16 дни
Ulan şu televizyon ne rezillikler taşımış evimize Adnan Şenses ateşin bol olsun
MEHMAN AHMADOV
MEHMAN AHMADOV - преди 19 дни
ISTE ADNAN SENSES FARKI
SARKIDA AMINA KOYUM RAKI GIBI SARKI
AZERBAYCANDAN SELAMLAR
Serhat Topkaya
Serhat Topkaya - преди 20 дни
Adammmm adammmmm sokayım Rtük e adamın diiibiiiiii
Yücel Kaya
Yücel Kaya - преди 20 дни
Adnan Baba sene oldu 2020 hala dinliyoruz be seni
Mustafa hoshyar
Mustafa hoshyar - преди 21 ден
2020
özhan gündüz
özhan gündüz - преди 22 дни
Yavrum bee
sin cos
sin cos - преди 26 дни
Çooook güzel söyledin adnan baba
Adem Soydoğan
Adem Soydoğan - преди 28 дни
sek içiyo😂😂kafalar süper
Mahire.veshall Veshall
Mahire.veshall Veshall - преди 29 дни
🤲☝️🍀🌺🌿🥀🙋‍♀️👍
evet öyle zaten
evet öyle zaten - преди 29 дни
hayat kısa arkadaşlar, içeceğiniz ve içmeyip sabır edeceğiniz sürede ortada, Allah bunu yasak etimiş biz müslümanlar için bu bir emir, zaten Allah kendisi bize söylüyor kendi kitabında size burada içeceklerin en guzellerini hazırladım diye ( cennette) sizce burada bir kaç sene icmemeye sabır edip , oradaki ebedi rahatlık mı? yoksa burada sayısı sınırlı olan senelerce içip orada coook uzun surecek olan azap mı?
karar biz müslümanların
lokman suresi 33. ayet Allah diyor ki; Sakın dünya hayatı sizi aldatmasın ve şeytan, Allah´ın affına güvendirerek sizi kandırmasın !!!
Abdulkadir Balcı
Abdulkadir Balcı - преди 29 дни
Şarkıyı yaşayan sağdakiymis ne derdin varmış be kardeş 😂😂😂
R25 BEY
R25 BEY - преди месец
Badem bıyıklı fetöcülerin tarikatçıların olmadığı ülkenin temiz olduğu dönemler
R25 BEY
R25 BEY - преди месец
Amk :(
İbrahim Sarıduman
İbrahim Sarıduman - преди месец
Türk televizyon tarihinde canlı yayında rakı içen ilk ve son sanatçısın Adnan Şenses Babam... Rahmet olsun sana...
Alperen GURSU
Alperen GURSU - преди месец
rtük de bi küçük açmış yuvarlanıyor aq
Alihan Özel
Alihan Özel - преди месец
sağdaki dayı günümüz bünyesiz alkoliklerin kaderini belirlemiş
Alaa King of fiery victory 515
Alaa King of fiery victory 515 - преди месец
4:59
T. Ç
T. Ç - преди месец
Böyle güzel seven adamlar öldü 😔yaşayanlar ise yaşarken öldürdü 💔
Muhammed Çetingöz
Muhammed Çetingöz - преди месец
Rtük afk
Abdurrahman Deveci
Abdurrahman Deveci - преди месец
Üç şey insanı mahveder, içki, kadın ve para. Allah bunların fitnesinden korusun.
ata ariana
ata ariana - преди месец
درود بر شما مرسی ممنونم بسیارعالی. خسته نباشید
NaNo Ibrahimov
NaNo Ibrahimov - преди месец
2020 oldu be hayla dinliyoruz bizimlemisiniz....!
Emre Can Çetin
Emre Can Çetin - преди месец
RTÜK'Ün AFK olduğu zamanlar
Arda-AAT
Arda-AAT - преди месец
Yıl oldu 2020 doldur be meyhaneci devam...
İkibinondokuz Berbattı
İkibinondokuz Berbattı - преди месец
Biri de dese ya yanda ki abi kim 😂
Burak ŞERBETÇİ
Burak ŞERBETÇİ - преди месец
Kulaklıkla rakı tadı veriyo
Emre Oktem
Emre Oktem - преди месец
2020
Nargiza Nargiz
Nargiza Nargiz - преди месец
Оооооооо 😘😘😘😘😘😘😘😍😍👍👍10000000 laek
Serhat Kanyılmaz
Serhat Kanyılmaz - преди месец
Adamdan alkolü alamıyorlar jdjakdjak
T.T MÜSİC REMİX TURGAY TÜKMEN
T.T MÜSİC REMİX TURGAY TÜKMEN - преди месец
Kanalıma bir göz atabilrsiniz
ethem torun
ethem torun - преди месец
2020 sea
Ahmet Gülseren
Ahmet Gülseren - преди месец
Vallahi rakı böyle içilir 😀😀
Bay - Relaxed
Bay - Relaxed - преди месец
2020 den varmı ?
Burak ŞERBETÇİ
Burak ŞERBETÇİ - преди месец
OSAS İS MY GİRL 19/01/2020 01:44
Berkan Özbilir
Berkan Özbilir - преди месец
bu şarkıya RTÜK napsın onlarda içmiştir :))))
Cam Damacana
Cam Damacana - преди месец
RTÜK bu yazıyı okuyorsan eğer, olmasan da olurmuş
Kadir 'Can
Kadir 'Can - преди месец
Şuraya biryere Kalbimi Bırakıyorum 💔
Mehmet Salih Baysar
Mehmet Salih Baysar - преди месец
Yıl 2020 hala burdayım
Напред